Latte Macchiato

Tjillevippen därute...;))) Här har vi varit ute på en riktigt långpromenad redan,6 km blev det idag...Så skönt att orka börja röra på sig igen...;))) Nu väntar jag bara på en tid på Gävle sjukhus för att undersöka mina fötter och då hoppas jag verkligen att dom kan fixa mina problem...;))

Just nu sitter jag här i soffan å myser med en Latte Macchiato,underbart gott efter en prommis...;))
Kaffe glaset har jag fått av min äldsta grabb för flera år sen och nu fick jag se att det stod Latte Macchiato på det oxå...Det tyckte ja va läckert..;)))

Trolskt och vackert i skogen med alla skiftningar,ja jag bara älskar att gå i skogen....Jag är inget asfaltsbarn ja....;))))
Nu ska jag ta mina värkande fötter å plocka lite här hemma...Jaaaa,å sen var det ju det här med maten,vad ska ätas idag då....Äh,får väl kika i frysen för nå gött vill jag då ha...;)))

KRAAAAAM på er och ha en mysig dag!!!

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med en skogs promis!
    Hoppas du får en fortsatt fin helg.
    Påsk-kram från Lotta

    SvaraRadera