Tyg på väggen..

Mooorning girls..:)) Här ser va jag pysslade med igår fm,tyget jag köpte på Ikea har kommit upp på väggen i sovrummet...Jag limmade fast det,men bara på kanterna så att det är lätt att riva ner när jag tröttnat,men det dröjer nog känner ja...;)) För guuuud vilken härlig känsla det blev i rummet...Å ser ni tavlan till höger,den nedersta...Turkost hårdpapp och urklippta bitar från tyget blev en fin tavla...Nu ska den turkosa säng gaveln upp oxå som jag målade i somras...hahaha...
Å vet ni vad jag har hittat,jooo världens roligaste forum för oss med kronisk värk...Alltså jag skrattar hela tiden..Det är ett forum där vi har roligt bara, inget prat om sjukdomar å sånt..Så ett tips till er med värk är att gå med för jag lovar att alla människor där är helt underbara...:))

KRAAAM på er mina sötnosar å ha en härlig dag!!! TJINGELING!!!

3 kommentarer:

  1. Färglatt!!! Forum??? Var?? Vad??

    kram/caja

    SvaraRadera
  2. ja du är inte dålig på att komma på en massa grejer att göra min vän!!!!
    Helhäftigt och herregud vilka härliga färger!!!
    Ha nu en skön och mysig kväll....

    Storkramen från mej till dej!!!

    SvaraRadera
  3. hej tjejen, vad läckert det blev med tyget och kul ide att du tog upp motivet i tavlan, skön kväll till dig kram

    SvaraRadera