Jag har en himla tur..

...som har ett pysselrum,för på fm var jag så trött,irriterad och rastlös...Så jag tog mitt förstånd till fånga och gick upp dit...
 ...å det blev en tavla som jag nu är kär i....;)))
 Även en liten hylla blev målad och den sitter så fint i köket nu....
Ett perfekt sätt att vända sitt mående är att skapa och pyssla...Snart en sväng till pizzerian och hämta hem käk...Sen är allt på topp....;)))

Önskar er kära vänner en riktigt härlig fortsättning på dagen....KRAAAAM på er!!!

2 kommentarer:

  1. Du är allt en pysselfia du också. Visst är det så att man skingrar tankarna när man sitter och skapar något.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Jag håller med er!Man är i sin egna lilla värld när man pysslar!Jag kan verkligen koppla bort allt och bara skapa!HÄRLIGT!!!Ha en bra dag min kära vän!!!STORA KRAMEN TILL DEJ FRÅN MEJ!!!
    LOTTA......

    SvaraRadera