Gomorron raringar!!!

Idag vaknade jag till ett helsike kom knappt nerför trappen väl nere tog jag en kopp kaffe å på väg från bänken till bordet så fick jag en sån svimmningskänsla så jädrans obehagligt,men halv tio kommer min supersnälla svärmor och hämtar mig för kl 10 ska jag vara hos doktorn...Jag hoppas att han kan hjälpa mig..

 Från det ena till det andra..;)) Visst är det väl en mysig tid nu man kan tända ljus på em och extra fint i den här staken som svärmora pysslat ihop å som jag fått i julklapp av mina föräldrar...Vissa saker håller man sig kär i,i flera år...;)))
I köket en text på väggen å så har jag tagit fram det här söta ljushuset...Rött å turkost är såååå fint ihop...;))
En kopp te och en god macka blir det nu för att sen sakta men säkert få på mig lite kläder...

Ha en riktigt härlig dag mina vänner oavsett väder...KRAAAAMEN!!!

2 kommentarer:

  1. Anonym19.10.11

    Beautiful and very romantic atmosphere. I like to light candles in the home.
    Great work, i like it!

    Kisses and nice day:)

    SvaraRadera
  2. Men hallå min kära vän!!!
    Men usch va obehagligt å va skärrad man blir när man inte vet va det är....Håller tummarna att allt gick bra för dej idag hos farbror doktorn jag tänker på dej min vän .....
    Fin ljusstake du har framme härligt med fina söta mödrar och svärmödrar...
    Stora KRAMEN till dej min vän!!!!!puss på dej....<3

    SvaraRadera