Välkommen...

..till min blogg nya vänner,det är ju så himla kul när nya hittar hit...Fast jag inte är nån toppbloggare...;))
Nu i några dagar har jag haft ett helsike med kroppen från migrän till värk i fötter och ben,men nu har jag iallafall ringt läkarn så på Onsdag får jag komma dit,jag är inte den som springer till läkarn allt för ofta men nu känner jag att det behövs...Ska be om provtagning för att se om det är nå mer fel på mig för det känns så....Jaaa,det ska bli lite spännande med att få höra vad han säger...;))
Den här tycker jag stämmer så bra på mig själv...hahahaa...
KRAAAM på er govänner å ha en mysig kväll!!!

4 kommentarer:

  1. Du, det där citatet passar bra på mig också, idag har jag haft tre utmärkta möjligheter att få parkeringsböter, undrar var huvudet sitter ibland, haha!

    Hoppas det löser sig snart och att du kan läka och må bra igen.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. SÖTA DU...Var nu rädd om dig, och ta det lungt...:)
    Önskar dig nu en HÄRLIGT SOLIG HELG
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  3. Kram bra text,,stämmer här med....

    SvaraRadera
  4. Himla braaaaaaaaaaaa text passar på mej med!!!!
    Lycka till hos doktorn på Onsdag min vän!!!!Håller tummarna att det inte är ngt mer.....

    Bamsekram från mej till dej!!!!

    SvaraRadera