Lycka är....

...när man får pyssla till sitt hem...;)))
Hej och gomorron vänner!!! Det här har jag sysslat med nu på morronen,snabbt och enkelt...;)) Pall överdraget gjorde jag så här: Jag klippte ut en rund del av tyget (jag tog dubbelt tyg) och sydde fast resår ca 1 cm från kanten på baksidan,klart att trä på pallen...Enkelt va...;)) Lampskärmen klippte jag en lång remsa av tyget,fållar,syr ihop och gör en kanal längst upp för att trä i ett band lr som jag gjorde,jag tog hushålls snöre,dra ihop och knyt...Tjipp tjopp en lampskärm...;)) Å det blev riktigt snyggt tycker jag,eftersom gardinerna i köket är så söta så ville jag tuffa till det med det här randiga tyget...

Have a nice day dears!!!
KRAAAAM!!!

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att få pyssla till det i vardagen..
    Du fick till det så bra..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Vilken energi du har och fantasi och en massa ide´r min vän!!Häftigt tyg!!
    Kul att bryta med lite andra färger med!
    Ha en jättemyspysig helg min kära vän!!
    STORA KRAMEN TILL DEJ FRÅN MEJ!!!

    SvaraRadera