Flytt...

...Nu har det hänt igen vi har fixat om i hallen ..;)) För nu ska älsklingen bygga in ett akvarie i väggen uppe i sovrummet och då var vi tvungen att slänga ut soffan nere i hallen och dit med byrån som stod i sovrummet..Vi hade ju tur att svärmor kom hit med sin gulliga man så han kunde hjälpa Hans att bära..;))
 Så här ser det ut nu i hallen...
 Väggen bakom byrån ska göras om men det blir ett senare projekt..
 På spegeln får den lilla ängeln sitta och välkomna alla in...;))
Å så här ser det ut på väggen i sovrummet just nu...Ska sågas upp till ett  stort hål,när allt är klart ska man bara se själva rutan på akvariet,stort blir det..;))) Sen ska det upp en ny skiva runt hela som ska målas,fint kommer det att bli...;)
Det är lite vad vi sysslat med idag sen var jag slut...
KRAAAAM på er alla som kikar in,imorrn är det 4:e advent och här regnar det...Mindre kul!!
See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Kära vännen !:)
    Då skall ni njuta av fiskar i stim, när de tar sig sitt lilla kvällssim...
    Härligt !!!:)
    Ville bara höra med dig om den stickade kudden...:)Du kan väl mejla mig om du ville köpa den...:) Isåfall kanske jag kan skicka den så du får den innan Jul...:)

    Önskar dig en härlig 4:e advent, själv har jag min jobbehelg...:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  2. Det där blev ju bra det

    SvaraRadera
  3. Jösses, vad du håller på.. och fint blir det överallt. Jag vet ju vilken underbar gård du bor på också:))

    Kram Maidi

    SvaraRadera