Jag bytte ut....

Gomorron söta ni som kikar in hos mig....;))))
Igår bakade jag Leilas saffrans skorpor å jädrans vad goda dom blev...Å för ca en vecka sen så gjorde jag ju pepparkaks skorpor så inatt drömde jag om dom....hahaha... Det var nån som åt upp nästan alltihop och jag blev sååå arg....Är det dags att sluta baka om man drömmer om det oxå....lr...haha..
Iallafall så i Fredags när vi var iväg och handlade så köpte jag nya julblommor,kunde inte se dom gängliga hyacinterna längre så dom nöp jag av och satte i en vas....Så nu är jag nöjd en stund igen...;)))

Är det nån därute som behöver ett par killskridskor i st 40/42 så har jag ett par jättefina,knappt använda här hemma.....Hör av er isåfall...

Nu ska min dag få börja så ha en underbar Måndag!!!!
KRAAAAM på er!!!!

3 kommentarer:

  1. Ville bara önska dig en fin vecka, nu skall jag ner och deltaga i ditt lotteri.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Det var fint att ha dem i vas.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Ja men hoppsan det hade vi glömt! Nu är vi följare, såklart!

    Kramar igen från oss!

    SvaraRadera