JULAFTON hos...

...min äldsta son på fm...
 Här sitter prinsessan och väntar..
 ....å väntar....
 Mellangrabben C med flickvännen A dom ska snart få sitt första...;)) Yngsta grabben N med flickvännen J..
 Prinsessan med farbror C,kikar på kort...
 Ena fönstret i köket
 Myyys i v-rummet..
 En välkomnande och mysig hall...
 Öppna spisen..
 V-rummet..
 Snowraceåkning,prinsessan fick en sån av farmor (mig) med sin pappa å farbror..
Farbror C,pappa och lexi...
Vi hade sååå mysigt hos dom och jag fick rå om mina fina pojkar,flickvänner och härliga barnbarnet...
På em reste några av oss vidare mot Växbo till mina föräldrar...
Önskar er en fortsatt mysig julhelg...KRAAAM på er alla som kikar in!!

2 kommentarer:

  1. Anonym26.12.11

    A silent night,
    a star above,
    a blessed gift of hope
    and love.

    A blessed Christmas to you!

    SvaraRadera
  2. Va mysigt att få rå om alla sina finaste nära!!!Fina barn och barnbarn!!!
    Ha en fortsatt mysig helg min fina vän!!!Kramar Lotta

    SvaraRadera