Röda hyacinter

 Gomorron rara ni...;))) Det här ska vara röda hyacinter för mig är dom mörkrosa...Men varför växer dom så förbannat,långa å hängande blir dom...Jag vill ju ha korta å fina....;)) Hur gör ni med era...??? Jag vattnar dom inte...
Jaja,världsliga problem,ja vet...hahaha....Idag ska jag försöka få till nåt igen,är så förbannat trött bara så kroppen drar sig till soffan hela tiden....Igår slog jag iallafall in några julklappar i år tänkte jag ta dom eftersom för annars har jag sparat till kvällen före julafton,å då helt slut efteråt...
Nu ska jag ta tag i livet så KRAAAAM på er och TACK för att ni kikar in...;)))

5 kommentarer:

  1. Jag kan väldigt lite om blommor och ännu mindre om hyacinter, men en kompis talade om för mig att inte vattna blomman jag har här hemma förrän den har börjat blomma för annars blir de så höga.

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Anonym2.12.11

    Amazing flower!
    Have a great weekend.

    SvaraRadera
  3. Ett tips är att ställa Hyacinterna svalare under natten för att de inte ska bli långa och rangliga och vattna sparsamt, men den ska inte torka ut helt.:)

    SvaraRadera
  4. Skulle bara titta in och önska dej en mysig helg och en mysig andra advent!!!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam och pöss på kinden!!!!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  5. Hej och roligt att du tittade in på min blogg!
    Hon som lagat de ljuvliga husen har en blogg men tyvärr så råkade adressen till bloggen komma bort och har sökt den nu i några dagar men hittar den inte.
    Men trevliga var husen!
    En fin fortsättning på advent till dig, MALIN

    SvaraRadera