En del klappar är inslagen..


Tjohhooo i stugorna...Här hemma har det färgats hår på morronen så nu är jag rödhårig.. Läckert blev det..;)) Så nu är jag nöjd ett tag...Strutarna fyllda med götta och en del klappar är inslagen,jag har en del kvar att slå in men nu är jag trött...Badbaljan ska bebben få fylld med paket...Den kan ju komma närsomhelst så det är lika bra att fixa å dona...;)) Å som ni ser så finns det inga vita lr beiga papper hos mig,..;)) 
Å alldeles strax kommer prinsessan och ska vara hos farmor en stund medans mamman handlar julklappar..Jag tror nog att det blir lite fika å soffmys med Pippi...;)))) Ja först ska hon ju gå runt å kika lite å så ska det pratas förstås...;)) Mitt lilla gohjärta!!

Önskar er en skön fortsättning på dagen och ta det lugnt!!
KRAAAAM på er alla fina som kikar in.

2 kommentarer:

  1. Som den fina "följare" du är av min blogg så vill jag uppmärksamma dig på nåt sätt. Därför tänkte jag önska dig en riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR :)

    Varma Kramar Carina

    SvaraRadera
  2. Oj vad du har jobbat på, så många fina klappar!

    Kramiz!

    SvaraRadera