Gott Nytt År...

..alla fina vänner i bloggvärlden och utanför...;)))
Jag har inte så mycket att blogga om nu för jag ligger mest,jag blir andfådd och trött för minsta lilla jag gör,så det är mest i soffan jag bor nu...Jag var till läkarn igår igen och mer prover togs och jag fick göra ett EKG för första ggn,han vill nu kolla så jag inte har nåt mer än fibro....Väldigt bra tycker jag,känns tryggt...Han sa att fibro är en väldigt komplicerad sjukdom och att man kan få en massa andra fel oxå,jag hoppas nu att det "bara" är fibron för det räcker mer än väl...
Nu längtar jag till krafterna kommer tillbaka för jag vill slänga ut julen efter nyår och in med allt det nya fina jag fått i julklapp...;)) Å visa er lite bilder på det oxå förstås...Men som sagt nu är det bara vila som gäller,fastän det börjar bli trökigt att bara ligga....

En riktigt stor NYÅRSKRAM till alla som kikar in och var rädd om er...Låt det nya året bli det bästa någonsin..
HAPPY NEW YEAR!!!!

5 kommentarer:

  1. Det låter lite jobbigt för dig just nu, men hoppas du tar hand om dig!
    GOTT NYTT ÅR! /Bea

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig också ett gott nytt år! Hoppas du snart känner dig piggare och orkar fira det nya året.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Gott nytt <3 Hoppas på massa kraft!

    SvaraRadera
  4. Hej. Va kul att du vill vara med i min utlottning. Hoppas du piggar på dig vännen. Önskar dig ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Tittar in för sista gången 2011 för att önska ett riktigt gott nytt år. Tack för ett fint bloggår, och för inspiration och vackra bilder. Vi ses 2012 som kommer att bli ett minst lika fint bloggår.
    Nyårskramar Pia

    SvaraRadera