Julklappspapper..;)

God Morgon raringar och VÄLKOMMEN alla nya följare till min blogg,hoppas att ni ska trivas här..;))
Inatt har det snöat här så mysigt var det att kliva upp till ett vitt landskap,hoppas nu att det får ligga kvar.
Om två dagar är det redan Lucia,visst går det fort...
Idag är det en helt blank dag för mig,så jag tar det som det kommer med lust och ork...Jo,jag har ju lite i huve som rusar omkring och vill ut och roa sig med det kreativa..;)))) Två tavelbeställningar,några sydda hjärtan,strutar..Ja lite finns det att göra och däremellan kommer städningen...hua...Julklapparna är inte färdigköpta men det hinns oxå med,för jag skriver alltid en lapp och så betar jag av den...;))

Papper är nåt jag gillar så nu har jag några att välja på till alla klapparna,min favorit i år är Nalle Puh...;))) Å det finns en till som gillar Puh och det är ju min prinsessa så hennes klappar kommer att vara inslagna med han...;)))
Mer kaffe nu och kika runt lite sen så ska min dag få börja..
KRAAAAM på er och ha en underbar Måndag!!

2 kommentarer:

  1. " Full rulle"...hihi..Tänkte på julklappspappret på rulle ...och dig som det är full rulle på med allt härligt pyssel...And I love it..!!!:)

    Mitt barnbarn ääälskar oxå Nalle Puh, så här består lite av julklapparna med Nalle Puh och hans vänner..:):)

    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  2. Tittar in för att tala om att jag startat en give away idag om du vill vara med.
    Ha en fin vecka!
    Kram Pia

    SvaraRadera