Vi älskar skaldjur..

Tjingeling raringar,jag bara ligger och ligger inte nån förbättring alls är det..
Men igårkväll så dukade älsklingen upp skaldjursbuffe och vi åt så magarna nästan sprack..;))
Det var räkor,havskräftor,färska musslor  kokta i vitlök och musslor kokta i salt,till det ett gott bröd...Ååå jag skulle kunna leva på sånt här..;)))
Idag ska jag försöka hitta kraft och göra Ernst julgryta (han gjorde den i julprogrammet),med både kött,korv och rotsaker i...;)))
Inget Gävle blir det idag,synd för jag hade sett fram emot att få umgås med syster igen...Men hela 2012 är full av helger så vi får åka ner senare...;))
Önskar er en riktigt mysig dag och en riktigt rolig kväll/natt.....HAPPY NEW YEAR!!!
KRAAAAAM!!!

3 kommentarer:

  1. Oj Oj Oj sååå gott det ser ut!

    SvaraRadera
  2. Men kära du !
    Nu får vi hoppas att du piggar på dig snabbt. Så tråkigt att ni inte kommer iväg, men som du säger har vi ett helt nytt år att göra roliga saker på.
    Krya på dig och jag önskar dig en riktigt GOTT NYTT ÅR.
    Vi ses på det nya året.
    Kram från mig ♥♥

    SvaraRadera
  3. Men va är det som händer !!!Va tråkigt att läsa att du aldrig blir av med denna skumma sjukdom och det tar på krafterna märker jag!!!Nä nu tar jag fram mitt trollspö igen !!!! Hoppas du får ett helt underbart 2012 min goaste vän!!!!!Med nya möjligheter och inga sjukdomar!!!!Önskar dej allt gott!!!!Bamsekramar från mej till dej!!!!!

    SvaraRadera