4:e advent..

Gokväll ,har ni sett vad jag gjort idag..Joo riktigt smarrig saffranskola,den ska ni absolut prova på..;))) Säg bara till så får ni receptet..;))

 Choklad kolan inpackad och stoppad i en gammal sliten burk..
Å som ni ser mer av det goda blir det till veckan...;))) Jag vill ha massor med godsaker till julen...
Idag har vi faktiskt fått lite snö så jag och älsklingen har gjort världens fulaste snögubbe och sen hade vi snöbollskrig med vovvarna..hahaha...Skoj me snö lr hur...
Nu är det nääära...jiihooo!!
KRAAAAM på er finingar!!!

1 kommentar:

  1. Hej och kram på dig vännen!
    Så mycket gott du gjort, synd att jag inte kan komma och smaka, nu blev jag sugen, ler.
    Mysigt med snö, vi hade iallafall lite frost på marken i morse när jag och lilleman tog en myyysig skogspromis.
    Önskar dig en fin start på julveckan!
    Adventskram från Lotta ♥

    SvaraRadera