Nu ska det syyyys....

Hahaha,jag som inte ens gillar att sy har fått ett sy sug i magen...Igår när vi var hos mina föräldrar fick jag tyg av min snälla mamma,hon har sytt väldigt mycke i sitt liv men pga sjukdom så har hon inte orken längre..
Dom här tygerna har jag inte bestämt mig än
vad det ska bli av...;))

Men dom här fina juliga ska bli fina kuddar till
mina föräldrar....Dom fina spetsarna fick jag oxå,
å mycket mer har hon hemma,ifall...;)))
Men först läre jag städa för hua va stökigt det är,alltså först det tråkiga sen det roliga...Jag kanske städar leende idag...haha...

KRAAAAM på er finingar å TACK för all fina å härliga kommentarer...LOVE IT!!!

6 kommentarer:

  1. Men åååååå vilka fina jultyger du har fått =0)
    Förstår att det kliar i dina fingrar att få sy!!!Vilken härlig bild på Lexus och din pappa!!Alltid lika roligt att ha en massa kort att ta fram och bara titta på!!!!
    Ha en härlig Måndag med städ hihihi och sytid!!!!
    Ha de sååååååå sköööööönt!!!
    Stoooooora kramen från mej till dej!!!

    SvaraRadera
  2. Anonym12.11.12

    Waooo,så vackra tyger :)
    Ha en underbar dag/Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Det där kommer nog att bli finfina kuddar tror jag :-) Kram

    SvaraRadera
  4. Jag blir så avundsjuk *ler*. Vilka härliga tyger och tänk så mycket fint du kan sy. Ha en fin start på veckan.

    Kramen

    SvaraRadera
  5. Det kommer att bli helt underbara julkuddar ..jättefint tyg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  6. med så mycket fint tyg är det bra med sy..sug.. själv håller jag bara på med mossa.. kram till dig..och gasen i botten så vi får se sy resultat...

    SvaraRadera