KALAS för två....

Idag blir det kalas vi ska fira både Lilly som blir tre den 7 nov och min mellangrabb som fyller den 6 nov...;))) Dom ska firas på samma ställe så det är väldigt lämpligt....

I fredagskväll var vi på kyrkogården å tände ljus på två gravar,jag tycker att det är så otroligt vackert på kyrkogården med alla ljus...;))

Visst är det vackert...

Kyrkan i Norrala...Ser ni,det ser nästan lite
spöklikt ut.....Buuuh!!!..;))

Just nu sitter jag i köket och försöker få ihop en ängel i aluminium tråd,en väldigt följsam å mjuk tråd...Å det gillas för då tar inte mina händer så mycket stryk...;)

Ha en ljuvlig Söndag nu för det ska jag ha...
KRAAAAM!!!

3 kommentarer:

  1. Ha en riktigt skön söndag :-) KRAM

    SvaraRadera
  2. ja det ser lite spökigt ut där
    hoppas din Söndag har varit bra och fortsätter att vara det och grattis till födelsedagsbarnen
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Hej Annelie!
    Välkommen tillbaka till mig. Jag har kikat in hos dig lite då och då och forfarande gör du mig på så gott humör. Med all din kreativitet och dina underbara färgexplossioner####!
    Ta hand om dig och ha det så bra från Loo!

    SvaraRadera