Äntligen...

Har jag fått till lite pyssel,det känns som evigheter sen....haha...Satan va det blåser här å kalla vindar är det oxå,men lite krattning blev det på fm iallafall....Så nu hoppas jag att blåsten ger me sig till helgen för då blir det nog en sväng till Granngården för att inhandla massor av jord....Vi håller nämligen på att fixa om lite på framsidan,tar bort ett land å så...Allt är ännu bara på planeringsstadiet å satan va kul det är...:))

Tänkte att vi skulle grilla till middan men då blåser vi nog bort,så köttet åker in i ugnen istället...Grillningen hinns nog med...:))

Ha nu en fortsatt skön dag....Imorrn är det Fredag till mångas förtjusning...:))
Tjillevippen å Kraaam!!!

2 kommentarer:

  1. Jättefina...jag har lyckats att rensa rent pallkragarna i idag och fyllt på jord så jag kan så sen..men det var vad jag orkade med sen fick jag gå in..ibland blir man så trött på att inte orka som man har gjort..men det är ju inte så mycket att göra åt bara att gilla läget
    önskar dig en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Anonym2.5.13

    Så vackert...
    Ha en härlig kväll vännen/Kraaaaaaam Annmi ♥

    SvaraRadera