Lite nytt under solen

Tjillevippen på er hoppas ni har det bra,igårkväll var vi på kalas då svärrmora fyllde år,massor av gofika och roliga människor..;))) Alltid skratt å tok när hon är mä...haha...Å den bästa svämoran man kan ha.

Lite nytt har det oxå blivit tyg då såklart,jag har blivit galen i tyger,köper inte metervis utan en bit här å där av dom vackraste...;))


Å från det roliga till det vääääldigt tråkiga dom där förbannade golven som är skitiga jämt,så nu ska jag ta tag i de,sen hoppas jag att ork finns kvar till nåt roligare...;))

KRAAAAM på er å njut av dagen!!!

5 kommentarer:

  1. Tack för dom rara orden , inte såååå ofta svärmödrar är populära.
    KRAM
    Svärmor

    SvaraRadera
  2. Anonym4.6.13

    Så fiina tyger :)
    /Kraaam Annmi

    SvaraRadera
  3. Så fint det var med alla fjärilar på ..vad månde det bliva av det..ska bli spännande att se
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Hallå i värmen!! Härligt med kalas :) Du är klok som köper mindre bitar tyg, jag ska då alltid överdriva och ta till rejält ;)) Ha en skön kväll. Kramkram Anna

    SvaraRadera
  5. Hallå där goa Annelie!!!
    Vilka härliga tyger du har fått tag på !!
    Smart att köpa stuvbitar ....
    Ha nu en fortsatt finfin Söndag min fina vän!!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar och pöss på nästippen <3
    Lotta

    SvaraRadera