Herreguuuuud....



....va dålig jag är på att blogga nu...Hahahaha....Finväder ute så då glöms bloggen bort,här donas det ute,vi umgås å så ligger jag i bubblet varje dag ibland flera ggr....Älsklingen har ju semester nu å han bygger fortsättningen på altan å jäklars va bra det blir...Den kommer att bli på 100 kvm när allt är klart....Å sen ska bubbel'n flyttas så det ska lixom bli ett eget ställe för bubbelmys....Ja bilder kommer såklart när allt är fixat...:))

Iallafall så har jag redan börjat kika på tyger till hösten,ojojojojojojo så mycket snyggt det finns å jag har hittat tre tyger som jag vill ha...www.tyg.se kika in där jag lovar att ni svimmar lite....;))

Dom här är det å det ska bli gardiner å kuddar...
Snygga vaaaaa.....;))))

Nä,nu ska jag sätta mig vid maskinen en stund innan det blir så hiskeligt varmt
Önskar er en riktigt fin å härlig dag så syns vi
Pööössss på er i sommarvärmen


1 kommentar: