Lite så


Pysslas det trots värmen och ute byggs altan på mornar å kvällar för på dagarna går det knappt att vara i solen....Om man inte ligger i poolen då,som jag gjort sex ggr,minst,idag...;))) Tackar Gud för denna pool så jag får svalka denna onda å bedrövliga kropp,jag sväller och får mer värk när det blir såhär varmt...Inte så kul men va f*n ska jag göra...Just nu är det väldigt skönt å lite svalt på våran innergård så det är nu man kan njuta där...;)
Vad gör ni på dagarna i värmen....??

Ååå jag längtar så tills på Lördag då vi ska överraska min finaste å bästa pappa som fyller 75 år då...Ska bli så himla kul och det blir vi barn,barnbarn å barnbarnsbarn och så alla andra som hör till såklart,alltså dom riktigt nära..;))) På söndan kommer släkt å vänner men då ligger jag hemma å tar det lugnt..

Den här söta är köpt på Plantagen i Gävle,på rea...;)) Vem älskar inte reor...Dom har ju så mycket fint där å just nu massor av rea,köpte oxå en blomma på stam för halva priset...Det gillas...;))

Nu önskar jag er en fin kväll å njut av sommaren för det går så fort..
Pööööössss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar