Pysselrummet!!

Gomorron mina vänner,hoppas att allt är bra med er..:) Tänkte visa lite bilder från mitt målar och pysselrum,på andra sidan rummet så har jag en skiva som jag står vid när jag målar tavlor..Jag älskar röran därinne,ett rum som jag kan ha rörigt i bara att stänga dörren om jag vill..:) Där uppe får jag sitta ifred och det är verkligen en ynnest att ha ett eget rum..lr hur..:) Myspy!!!
Snart så ska jag fortsätta att måla v-rummet,idag blir det golvsocklarna som ska målas svart..Sen får jag se om jag börjar på med tapeten,jag är ju ensam hela helgen oxå så lite mer hinner och orkar jag då..:)) Nu önskar jag er alla bloggisar en riktigt härlig och mysig Lördag,för det ska jag ha...See youuuu!!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en sköön lördag!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Härligt att ha ett riktigt pysselrum, där allt kan få ligga framme och inspirera!

    Kram britt

    SvaraRadera
  3. Hej,så ska det se ut i ett riktigt pysselrum:):) en "organiserad röra" brukar jag kalla det hos mig,kikar snart in igen..Kram Therese

    SvaraRadera