Vintertid!!

Gomorron mina vänner,ja så var det vintertid då och vovven och jag har nyss varit på en prommis,jätteskönt ute..:) Igår var det full rulle här hela dan med tapetsering,mat och efterrätt.Det blev en västerbottenostpaj med sallad till och efter det en kanelnötkaka med vaniljglass och plommonkompott..Muuums,gött var det..:)) Idag ska jag städa och piffa klart i v-rummet så ska ni få se bilder senare... Här är den gamla tv-bänken,den var för liten och för ful tyckte jag,alla sladdar och apparater huller om buller...näää huuuaaaa!!!

Så den här köpte vi på Ikea det blev två lack tv möbel som vi ställde på varann,äntligen lite ordning och reda,allting smälter in i varann så nu är jag jättenöjd..:)) Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen börja på lite smått...Ha en härlig och skön söndag...See youuu!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för dina alltid så rara ord hos mig, de värmer.
    Hoppas att du får en skön och mysig söndag!
    kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ordning o reda pengar på fredag....Så bra det blir!

    Må så gott!
    Kram Therese

    SvaraRadera