Gomorron alla härliga!!!!

Vovven och jag har precis varit ute på en prommis,det är ljuvligt ute..:),Å idag kommer älsklingen hem igen..pösselipöss kalas..hahahaha..Men först ska jag väl fixa å dona lite,gjorde ett grattiskort igår och håller på med en present,för imorrn är det kalas igeeeen.Vi ska bli bjuden på mat,det är ju såååå gott att äta borta och jag tycker att det är skönt att slippa,matlagning är inte min favvosyssla precis..:)) Till dagens middag har jag tagit fram en älgstek,är det nån som har nåt smarrigt förslag så tipsa mig gärna,annars gör man ju alltid det gamla vanliga.. Nu hoppas jag att ni mina vänner därute får en riktigt skön och härlig fredag..(Snart måndag igen,haha..)See youuu!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Vännen,
    zinkstrutarna jag visade finns i webbutiken, visst var dom fina. Underbar bild på ditt barnbarn.
    HA en bra dag.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  2. Visst är det gott att få sätta sig vid dukat bord och bara njuta. Ha en riktigt skön och mysig fredag!
    Kramar Pia

    SvaraRadera