SÖNDAG!!!!

Gomorron mina vänner..Nu har jag börjat med lite pyssel till marknaden,läre ligga lååångt före för annars spar jag allt till sista dagarna och blir utbränd..hahaha...Igår var vi ju på kalas och fick såååå himla god mat och glass,maräng och chokladsås i efterrätt..:)))...Muuumsigt!!! Jag var även på barnens hus och köpte en liten docka,för första gången..Det finns ju massor med gulliga saker till tjejer å jag kan ju inte handla hur mycket som helst,barnbarnet fyller ju bara 1 år,så nu är alla hennes presenter fixade..:))..Min mellangrabb fyller 25 dagen före barnbarnet,så brist på kalas är det inte... Nu önskar jag er en skön och lugn söndag...See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Hej annelie
    så mycke fint du gör gillar dina hjärtan tavlor mycke...här målas de oxo inför en julmarknad =)
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Oj, vad Du är duktig och gör en massa fina saker. Blir väl roligt att vara med på julmarknad?
    Tycker det är jättekul med julmarknader.
    Hoppas Du också får en skön och avkopplande söndag.
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  3. Anonym10.10.10

    Hej
    vilken mysig blogg du har !
    Kul med så många vackra bilder med =)
    Önskar dig en trevlig afton
    Mvh bella

    SvaraRadera