Ny plats

Eftersom jag bytt sybord så fick det gamla en plats i hallen som en arbetsplats,där jag nu sitter och lägger in bilder i datorn å redigerar å så....;))En riktigt skön å härlig plats fick jag till...
Det nya sybordet hittade jag i uthuset och är ett gammalt köksbord,gissar 60-talet...Sågade av en bit på benen så att jag sitter bättre nu,armarna slipper vara så uppåt å böjda...Bra va..;)))

Iallafall så har min stora kärlek på 2 1/2 år varit här en stund på fm och gissa om han kan prata...hahaha....Hela tiden frågas det å berättas saker...Grymt rolig kille att umgås med...;))
Det blev bygge av tågbana,brottning,ritade,fikade och så var vi ute en stund innan mamman kom..Mysmys..;))

Dagarna går och det händer lite varje dag,vill orka en hel dag men det funkar inte alls...Drygt för allt tar sån himla tid,det jag gjorde på ett par dar förr tar minst ett par veckor nu...
Ja,ja jag ska iallafall visa er bilder på lite nygrejat här hemma,sen ska jag sy ett par mössor till en vän...;))
Pööössss på er alla fina som kikar in,ha nu en mysig kväll





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar