Ett fynd i uthuset

Tjillevippen å hoppas att ni har det bra därute...;))
Här har vi strålande sol å varmt om man sitter i lä å slipper blåsten...Men just nu ligger jag i soffan å vilar,som vanligt den här tiden på dagen ;))

Jag har blivit lite kär i ett skåp,hörni.....Å det här gamla skåpet stod i ett litet rum i uthuset å inget jag lagt märke till precis,med en massa bråte i...
Men så flyttade darlingen ut allt från det lilla rummet till stora utrymmet i uthuset å det var då jag upptäckte finskåper..:)) Sagt å gjort jag plockade ur allt bråte å gjorde rent skåpet och nu står det i köket.....Jiiihoooo va himla bra det blev...;))



Å på skåpet får även min tavla plats ;))
Man kan nog säga att jag är nöjd å skåpet ska inte målas,tycker att det är snyggt precis som det är..

Pööössss på er å ha en fortsatt härlig dag

1 kommentar: