Penseer

Vilket väder vi har haft här idag,lite kyligt om man går utanför innergården men jag höll mig där ..Soooool hela dan å jag satt t.o.m ute på hembygda hörnsoffan å åt lunch....:)) 
Före lunchen så satt jag ute i solen och planterade penseer som jag har både inne å ute....Å fint blev de...;) Å som vanligt är jag som död efter lunchen då är det bara vila som gäller,så jäkla trökigt det där att man blir såååå trött att man blir vinglig både i huve å ben....

Längtar tills det är läggdags nu så att det blir morgon nångång och att börja dagen med en långprommis är ju bara så bäst...Å så har jag bjudit hit min yngsta grabb på påskmiddag imorrn,han har ingen tjej så då får han komma hit till oss och mysa å äta gott...;))) Ja gott äter han hemma oxå för han är grym på att laga mat...;))

Har lite andra planer för imorrn oxå men det får jag se vart orken är då...

Nu får ni ha en riktigt härlig fortsättning på skärtorsdagen så syns vi
Pööössss på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar