Loppisfynd!!!

Formarna längst fram ska jag gjuta betong i..


Den gulliga hyllan ska målas vit och sen ges till mitt barnbarn..Min son och hans sambo håller på att göra om i hennes rum,vitt och rosa ska det bli...Gulligt!!!...Dom har nyligen köpt hus så istället för att dom får en inflyttningspresent så gör jag lite saker till barnbarnet..:))...

Dom rostiga kedjorna har jag ingen aning vad jag ska göra med än,men det kommer..kanske nån som har en rolig ide..:))...




Jag hittade ju lite roliga saker som nu ska målas och grejas med..Har redan planer på vart vissa av dom ska vara i huset...Varför köpa nytt när man kan göra om gammalt...:)...Å man får ju väldigt många roliga och fina tips på alla dessa fina bloggar som finns...Jag har en del som jag läser varje dag...Ha det toppen idag mina vänner bland fynd och målarfärg..see youuuu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar