Tyg..

Gomorron alla härliga...Då var det Måndag igen och vardag för nu har älsklingen börjat jobba igen..(stackarn hade ingen lust alls)...Vi väntar på miljonerna så han kan vara hemma..:))..Iallafall så var det dessa tyger jag köpte på loppisrundan i Dalarna..snygga va och läckra färger,ett av tygerna ska nog bli duk och kuddar i v-rummet till hösten..lääängtar dit nu för jag vill göra om och byta ut både det ena och andra...Men innan dess ska jag vara klar med all målning av möbler,två stolar och ett bord..Så nu får solen gärna titta fram en sväng så jag kan släpa ut dom och börja putsa och måla..det är ju enklare ute för då kan jag kladda som jag vill..för jag kan kladda ja..hahhaha...Idag ska jag ha en riktig myyyysdag,först städa sen pyssla...Hoppas att ni mina vänner därute får en bra dag...see youuu!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar