Sköööna Måndag!!

Mooorning i kylan,16 minus här så nu eldas det för fullt...Sååå skönt med Måndag igen så jag får vara lite ensam,min hjärna och kropp läre vila..:) Ja,igår var vi ju till mitt härliga barnbarn och jag tog med en julstrumpa som hennes pappa hade när han var liten,ca 20 år gammal och det var uppskattat..:) En bamsebok blev det oxå i adventspresent...Dom söta kuddarna har hon i sin säng,hon har såååå mycke saker så hon skulle nästan behöva ha sitt rum i v-rummet,ja så är det med första barnbarnet...hahaha.. Prinsessan blir nog som sina föräldrar hon älskar böcker..Så såna blir det fler av när tomten kommer..:) Å jag hämtade ut ett paket på posten igår både med julklappar och till mig själv,bilder på det får ni se senare...Nu ska jag ta tag i dagen så ni får ha det så himla bra..See youuu!!!

6 kommentarer:

  1. God morgon i stugan, vilken liten sötis!!! nyfiken jag blev nu då....
    Här vräkte snön ner i går så det blir till att ut o skotta.... hatar detta!!!!!!
    Ledig i dag e att ha jobbat helg,skulle bara vilja ligga i soffan o gotta mig men.. det vill inte min dotter!!! så det blir nog lite lussebak i dag...
    Kramar Therese

    SvaraRadera
  2. Anonym29.11.10

    Beautiful images and cute kid!!!
    Kisses and regards.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att dagen varit go..ja det är kallt o massa snö,,men jag mår bättre i detta väder ändå..Lättare att ta på sig gott...Kram från fare

    SvaraRadera
  4. pysseliten29.11.10

    åhh vad du har hunnit pyntat fint med alla jul saker .)

    SvaraRadera
  5. mysigt med julpåse precis sådan där hade våra barn oxå,
    Nu är det 29 och 27 år gamla så de var ju ett tag sedan.

    SvaraRadera
  6. Halloj i stugan!
    Hoppas att du har en skön dag.
    Tack för att du kikar in och alltid lämnar så gulliga kommentarer hos mig. Mycket mysigt pyssel du gjort.
    kram Lotta

    SvaraRadera