Skridsko..

Gomorron alla mysiga bloggisar och tack för fiiina kommentarer,dom får mig att le varje gång..:)Frost och några minus ute och jag vill ha snööö...hahaha...Vissa tycker att jag är galen som vill de men det struntar jag i,för vi kan inte deppa över väder och årstider,bara att göra det bästa av varje dag och njuuuta av livet..:))Igår låg jag nästan hela dan för min rygg har börjat balla ur igen..Så idag vill jag pyssla igen,har så många ideer... Kolla in den söta skridskon som min svärmor har gjort..:) Hon är nog en av dom påhittigaste människor jag känner..Av henne får jag många härliga ideer...Näää,nu ska dagen få börja här så ha en riktigt härlig och mysig dag...See youuu!!!!

2 kommentarer:

  1. Ha en härlig pysseldag du oxå.
    Kram
    Svärmor

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du haft en bra dag...Frost åh vad skönt..Ute regnar och stormar det ,,inte kul..Kram

    SvaraRadera