Gårdagens fix..

Halloj raringar,hoppas allt är bra med er efter alla helger...Jag tycker att det är underbart skönt när äntligen vardagen är här igen...Jag mår som bäst när jag får vara ensam på dagarna..;)) Det har blivit så nu dom senaste åren för att min fibro har blivit mycke sämre...

Nu ska ni få se vad jag gjorde igår,lite varje dag så ska det väl bli klart nångång...;)))
 Två nya rislampor som tomten kom med,dom är spetsmönstrade och så vackra på kvällen när dom lyser..
 Nya ljuslyktor som jag tycker är helt underbara...;))
 Gjorde en ny upphängning till mina små lyktor..
 ...som nu får hänga över matbordet i v-rummet...
På själva matbordet ser det ut som ett krasch med saker som ska ställas fram i kök och hall...;)))

Kram på er och ha en fortsatt skön tisdag!!!

2 kommentarer:

  1. visst är det skönt att få bort julen och få pynta om lite hemma efter helgerna, det blev fint med dina ljuslycktor smart upphängning, pyssla vidare och ha´re bra kram Irene

    SvaraRadera
  2. Anonym10.1.12

    Beautiful decoration for home, I like it!

    Kisses.

    SvaraRadera