Helgen..

..här hemma har varit väldigt lugn för min del,i Lördags klippte jag till 3 kuddfodral och gjorde inkokt lax som blev vääääldigt god...;)) I Söndags så var lilla Lilly hit med sina föräldrar å hälsade på en stund och senare så åkte vi iväg och hälsade på lilla Lexus och hans föräldrar...;))) Jag hade varit å shoppat lite till han i fredags,alltså det är svårt att låta bli att handla till barnbarnen med allt fint som finns...;)) Så igår var det en riktig mys å puss dag...;))

 Ett av kuddfodralen har en framsida med rosa tyg och fina tygband som jag limmade på,baksidan kommer att bli vit...Av fågeltyget ska det bli två fodral till en FB vän...Ska nog sy ett hjärta oxå som en liten överraskning...;))
Och här i korgen ligger mer tyg till fler fodral...Kanske blir en å annan tygpåse oxå,kan ju vara bra att ha...;))

Nu hoppas jag att ni får en riktigt härlig måndag,för det ska jag ha...;))

KRAAAAM på er alla finingar!!

3 kommentarer:

  1. här lyster flitens lampa, fina kuddar, kul att sy av alla vackra tyger, jag stickar kuddar en är klar kul det också, svar på din fråga: jag har bara tagit fram kort på en tavla "Vera" jag blev missnöjd med färgerna som inte blev som originalet, om du mailar mig adressen skickar jag ett kort..om du vill.. kram kram

    SvaraRadera
  2. va häftig tyg med tryckta bokstäver på-
    Man få väl se en bild på kuddarna sedan.
    Här har jag besiktigt ett stort berg idag nästan som mount everest hahaa .
    strykberget mitt alltså. Jag hatar att stryka därav sparar jag det tills jag inga kläder har he he.
    Menar skrynklig e man ju ändå i facet , så nog ser de lite bättre ut med släta kläder då eller hur.Man vill ju int se ut som ett russin helt å hållet.

    SvaraRadera
  3. Vad härligt kreativ du är!

    Kram!

    SvaraRadera