GOOOOFIKA!!!

Till helgens kalas har jag idag bakat lite,det var sååå länge sen nu och orkar jag imorrn så blir det nog lite mer...;))) Jaaaa,men det är ju så roligt....

Eftersom jag fyller imorrn och min ena svärdotter nästa vecka så ska vi fira tillsammans i år...,))) Så på lördag åker vi dit och tar med gofika...Ska bli såååå mysigt...;))))
Roligt att fylla år och få paket,men jag har inte känt sån himla stor glädje inför det i år för jag har ju inte mått så bra,men lite pirr börjar jag känna av iallafall...;)))

Nu ska jag kolla kycklingen i ugnen och göra en sallad,det blir dagen middag...Å smart som jag är så har jag även förberett för morgondagens oxå,så slipper jag tänka på det imorrn....Hääärliga tider...hahaha..

KRAAAAM på er alla fina som kikar in å det är alltid lika roligt att få kommentarer...;)))

3 kommentarer:

  1. Hej svejs!

    Så goda dina kakor ser ut. Jag tycker det är sååå tråkigt att baka så om jag ska ha något så blir det affärens kakor. Fniss.
    Hoppas du får en trevlig födelsedag. Hälsar jag till dig nu.
    Kram pernilla

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på födelsedagen i förskott! Vilken läcker gofika ni ska gotta med!

    SvaraRadera
  3. Cookies looks very taste, I like it!

    Kisses!:)

    SvaraRadera