Morgonstund...

Vaknade vid sex och bestämde mig för att inte sova mer,hämtade en kopp kaffe å satt mig framför datorn en stund...;)) Jag tröttnade ganska fort på de så jag klädde på mig och tog en härligt uppfriskande morgonpromenad och ska nu försöka få in den rutinen...För är det nåt jag saknat så är det just mina prommisar,jag mår ju fortfarande inte bra,men nu jäääklar ska jag upp å gå varje morgon...;))))

Vi har en underbar kulturstig alldeles nedanför oss det tar bara en kvart att gå där jag går,men det räcker just nu...;)))) Sköööönt var det...

Nu ska jag plocka ihop här,jaaaa det är nåt man läre göra varje morgon...haha..Sen frulle och så ska jag hitta på nåt annat kul tänkte ja...
KRAAAAM på er!!!
NJUT AV DAGEN FÖR DEN KOMMER ALDRIG TILLBAKA!!!

3 kommentarer:

  1. Anonym30.3.12

    God morgon Annelie! Vilken vacker naturstig!
    En fin dag önskar jag dej.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gomorron vännen..
    Vilka underbara bilder du har där på din stig..
    Ta det lugnt tills du mår bra. Plocket kan vänta..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  3. Uppe med tuppen...hihi
    Skönt med prommisar, fast min blev inte förrän kl.08.00...Då hade Stig vaknat...hihi
    Var rädd om dig...:)

    Solskens kramar till dig,och härlig helg...Cia:)

    SvaraRadera