En lååång dag..

..blir det idag,för snart drar vi till Gävle där vi först ska besöka Ikea,Biltema...m.m..Sen åker vi till syrran för att fira hennes snygg grabb som fyller hela 20 bast så då ska det ju sjungas å hurras...;)))

Nu ska ni få se vad jag sytt av tygerna jag fick av min fina mamma...;)
Det blev två stora kuddar,en stor duk och ett hjärta...;))
Å det ska hon få av mig idag,tror ni hon blir glad....;))


Det var skitkul att sy det här och det bara för att jag
gjorde lite x-tra å inte bara det vanliga rakt av..;)
Nu mina vänner blir det gröt här,sen en titt i spegeln...;))) Ja,man läre väl se hyfsad ut när man åker utanför tomtgränsen...haha...

Önskar er en riktigt härlig Lördag nu..
KRAAAAM!!!

2 kommentarer:

  1. Men så fina saker :-) !Ha en härlig lördag idag vännen. Kram

    SvaraRadera
  2. Anonym25.11.12

    Oooo...wow sååå fina & mammsen blir garanterat överlycklig :)
    Grattis till 20-åringen mé /Kram ♥

    SvaraRadera