Förkylningstider...

Ja,nu har jag åkt på förkylningen oxå,som många andra den här tiden på året..Det var ju två år sen så det var väl dags för mig nu...;)) Så det har blivit mest soffan,antar att jag har lite feber...Men lite rastlös blir jag eftersom jag vill PYSSLA...Ja,ja det hinns väl me det oxå...tror ni inte...;)))

Fixade ihop en present/julkorg häromdagen....Kanske det finns någon
som vill ha en sån...;)))
Näää,nu blir det liggläge igen för jag orkar inte ens sitta här känner ja...
KRAAAAM på er alla fina som kikar in!!!

4 kommentarer:

  1. Mysig presentkorg och du får krya på dig.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Usch det låter inget vidare. Hoppas att du piggar på dig snabbt!

    Kram/M

    SvaraRadera
  3. Nämen fy, krya på dig.
    Ligg du ner och slappna av, pyssla kan du göra en annan dag.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Anonym9.11.12

    Waooo,vilket söt Julkorg/saker ♥...
    Ha en fin Fredag/Kram

    SvaraRadera