Ännu en ljuvlig dag är snart förbi..

Kallt ute å mys inne...Precis som det ska vara...:))))
Jag var faktiskt på en sparktur med vovven å det bet rejält i kinderna och när jag sen kom in så blev jag alldeles varm...Sådär som man kan bli när man varit ute i smällkalla vintern,rödblommig....:)))
Ja,det blev en sväng uppe i pysselrummet oxå,sydde ett överdrag till stora kudden i hallen...
Sov en stund på em innan middag skulle fixas...Ett måste för mig...

Snart en kvällstur med vovvarna,sen blir det soffan resten av kvällen..

Kram å Mys på er!!!



4 kommentarer:

  1. vilken härlig mysbild..kul att du vill vara med i min utlottning
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Ja jag kan tänka mig att det kändes konstigt att se sina saker hos ngn annan :) Men det blev så fint med dem här. Ja nu får bebis ta & pallra sig ut snart & vi vet ju vad det är för "sort " på bebis. Kram & ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  3. Anonym3.12.12

    Oooo...underbart/Kram ♥ ...

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vi ska lägga upp månadens pyssel idag men hittar inte ditt bidrag. Kan du skicka en direktlänk till det? Vi vill verkligen inte missa det!!

    KRAM från Systrarna

    SvaraRadera