God Morgon!!!

Då var det Måndag igen då och väldigt kallt,19 minus visar mätarn nu...Halvsex klev vi upp och det var bara att börja elda,så nu sitter jag i köket och det sprakar i spisen...:)))) Stora kastrullen står på spisen med fläsklägg och det doftar ljuvligt gott...För mig är det riktig bastant vintermat å så rotmos till såklart....:))) Jag älskar husmanskost sån där som jag växte upp med och som farmor och mamma jämt gjorde....Gudagott...

Medans jag ändå håller mig i köket så har jag klippt ut bitar till nya brödkorgar,ska sy ett par juliga och en blå tänkte ja...Får se om jag orkar alla idag för det tar på kroppen att sitta vid symaskinen...Men roligt är det...:)))

Nu ska jag käka frulle och bläddra i Hus&Hem....
Får se om det blir en kort sparktur oxå lite senare,skulle behöva kasta lite till återvinningen,japp här sorteras det för fullt å jag gillar verkligen det....:))

Kraaaam på er alla fina!!



2 kommentarer:

  1. Anonym3.12.12

    Oooo,såå mysigt,vännen/Kram ♥...

    SvaraRadera
  2. Ja det är både kallt och snöigt men ack så vackert. Du får ha en fin start på veckan.

    Kramen

    SvaraRadera