Snart så...

....är vi på G till vackra staden Västerås,räknar med att åka senast kl.10....Å sen tar det väl ca 1 1/2 timme från Gävle å jag lääääängtar att få komma tillbaka dit för nu är det väldigt många år sen....När vi var dit sist så var vi aldrig inne i stan å så utan mest kikade runt vart vi bott å gått i skolan....Men nu ska vi bo mitt i stan sen tar vi småturer...Precis utanför hotellet finns det ett stort handelstorg å jag som äääälskar att gå runt på såna å handla,känna alla dofter å bara mysa runt...;)) Så shopping kommer det att bli det kan ni ge er på...;))

Gävle just nu är molnigt men väldigt skönt å vet ni jag struntar i väder just nu bara jag får åka snart och bo på hotell....hahaha...

Så nu ska jag slänga mig in i duschen sen försöka få upp syster ur sängen så vi får åka snart..
Pööössss på er å ha en härlig Måndag




2 kommentarer:

  1. Anonym19.7.14

    I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good.

    I do not know who you are but definitely you're going to
    a famous blogger if you are not already ;) Cheers!

    Also visit my web blog; webpage []

    SvaraRadera
  2. Anonym22.7.14

    Hey very interesting blog!

    My web page: stamped concrete ma

    SvaraRadera