Växthus..

Har börjat drömma om växthus,inte ett sånt där stort å modernt....Utan ett hemmabygge av gamla fönster men ändå ett lite större så jag får in en stol å kanske att litet bord...:)) Det här projektet kommer inte att på börjas förrän till nästa vår men så kul att kika runt,planera å längta till....;))

Hittade bilder på nätet,ja det finns ju massor såklart men här är några så man får inspiration sen kommer vi att göra lite som vi tycker blir bra hos oss...:)

Imorgon åker vi,jag å syster på semester,äntligen,till Västerås och sover på hotell mitt i stan..Gissa om jag längtar,så nu ska jag vila för jag är så himla trött efter kalasande å att ha hjälpt mina föräldrar på fm...

Pööössss på er å ha en skön fortsättning på dagen

P.s Bilderna har jag lånat på nätet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar