Här hemma händer det lite

Nu är jag äntligen snart färdig med ett rum,höststädningen ni vet..:)) Det är ju inte bara putsa fönster å damma å så,utan det ska ju bytas ut grejer oxå,göras nytt,köpas nytt....Ja det där vet ni väl...;))

Idag har vi haft sommar här å riktigt varmt och eftersom jag vill ha höööööst nu så har jag inte varit ute så mycke...Jag vill vara inne å pyssla nu efter denna varma sommar då jag var ute hela dagarna...Konstigt det där men jag gillar nog ingången till alla årstider sen mot slutet precis innan vi går in i en ny årstid så blir jag så less....Det är nog bara för att jag gillar förändringar det får inte vara lika hela tiden...;))

Hoppas att ni haft en härlig dag å får en god natts sömn när det är dags...
Pööössss på er så syns vi...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar