Höstmånad

Nu är hösten här,1:a september och det ska tydligen komma in lite värme....Ja okej då det får väl komma lite värme då men den klara höga luften vill jag ha...;))

Iallafall så var vi på sommarfest hos bror i Lördags å vi hade riktigt kul,med god mat,god bål och rooooliga lekar..;)) Vi spelade boccia på kvällen så på slutet såg vi knappt den lilla svarta bollen...Men det var ju bara att chansa å ibland gick det väldigt bra för mig å syrran som bildade ett lag...:))

Nu halvligger jag i soffan efter en dag med fönsterputs så nu är rummet nere klart....Ni ska få se bilder på finfina gardinerna som jag köpt men det får bli en annan dag,ikväll får ni se lite bilder från i Lördags...:))

Pööössss på er alla söta som kikar in hos mig å ha en skön kväll



Plockar hallon med gammelmoster för han skulle oxå ha bål ;))))
Våran poolboy...;)

Här ett snack grabbar emellan,min lillebror å Lexus
Lexus tar ett snack med gammelmorfar å sina föräldrar...:))
Syrrans grabb å hans tjej...Å mosters gofis...;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar