Gomorron alla glada..

Nymålad spegel...
Midsommarpresent från svärmor...

..jaaaa nu vaknade jag...huaa...hade så svårt för att somna igår...men nu så är jag vaaaaaaaken..:))...och vad händer idag tro..ska nog fortsätta med mina stolar...å nu så har betongen brunnit klart så dom sakerna ska kollas...min syster fyller år på lördag så jag tänkte ge henne ett betongfat och en skylt som ska göras klart idag. Ikväll kommer mina föräldrar och bror hit på mat...rooooligt..å vet ni..:)..jag är grymt sugen på att baka en kladdkaka med banan i,ett nytt recept som jag hittat..Igårkväll var vi till svägerskan med familj och åt,grymt god potatisgratäng och kyckling..Tack Hanna det var super..:))...Nu ska jag in på era bloggar och kolla lite så ha en toppendag och hoppas att solen skiner på er...see youuu!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar