Hej vänner!!!

Eftersom jag hamnat i en depression då jag har tappat livslusten och all min kreativa sysselsättning,nu handlar dagarna bara om vila och sova....Matlusten är totalt borta så det jag äter är mycket frukt å bär,hårdmackor på morronen...Ska åka bort några dagar nu och vila,bra att komma hemifrån ibland och bara få vara...Så fort jag mår bättre kommer jag tillbaka och hoppas då att jag får tillbaka allt det jag känner att jag missar nu och det som gör mig lycklig å glad...
En stor KRAAAAAM till er alla fina som kikar in!!!

11 kommentarer:

  1. Looks very taste, I like it!

    Have a great weekend, kisses!

    SvaraRadera
  2. Kram....och vila upp Dej nu så livslust och glädje återvänder...
    Vet hur det känns och ibland måste man bara få landa...gärna med fötterna neråt!
    Take care!

    Moj

    SvaraRadera
  3. Ta väl hand om dig!
    Styrkekram /bea

    SvaraRadera
  4. Men kära du vad är det som händer :( Vila upp dig nu och hoppas att du piggnar till. Vill ju läsa dina fina inlägg. Ha det så bra och en bamse kram från mig ♥

    SvaraRadera
  5. hoppas du mår bättre efter din vila, kram Irene

    SvaraRadera
  6. Anonym10.3.12

    Ha det rikt skönt nu och vila upp dej!
    Kraaam

    SvaraRadera
  7. Åååååå va tråkigt att läsa!!!!
    Men hoppas du får det skönt när du åker iväg och kan vila upp dej riktigt ordentligt fina du!!!!!! Väntar och längtar när du är tillbax!!!!
    En massa bamsekramar från mej till dej!!!!
    Lotta

    SvaraRadera
  8. Anonym12.3.12

    ÅÅ gummsan, vill bara krama om dig, ja hoppas på det bästa o att du kommer igen, snart pöss o kram i massor<3 Lotta

    SvaraRadera
  9. Anonym13.3.12

    Styrkekramar till dig i det svåra.

    SvaraRadera
  10. Men vad ledsen jag blir nu..
    Ta väl hand om dig nu,, vila så mycket du kan och sen ser jag fram emot att du snart är tillbaka..

    Varma bamsekramar
    Maidi

    SvaraRadera
  11. Men vännen så tråkigt!
    Hoppas du snart mår bättre igen.
    Skickar en stor varm STYRKEKRAM ♥
    /Lotta

    SvaraRadera