Söta muggar..

Tjoohej så här på kvällskvisten,idag har vi haft så skönt väder så jag satt på bron å käka lunch och på det en cappucino...Riktigt mysigt...;))) Men fy bövelen hur det ser ut på våran innegård alltså,som en leråker där gräsmattan är å ni kan ju tänka er va skitig vovvarna blir när dom varit ute...Så jag vill att det torkar upp nu snart så jag får städa å kratta lite..;))

Iallafall så har jag en sån go å fin vän på FB hon bor på härliga Gotland och hon målar på keramik,så nu ska ni få se vad hon gjort åt mig...;)))
Två muggar har hon målat,den till vänster är till mitt barnbarn Lilly,på baksidan av den finns ett målat hjärta och hennes namn...;))) Den andra muggen har hon målat till mig och inspirationen fick hon från mina hjärtetavlor...Gulligt vaaaa....;))))

Idag har jag ingen lust alls att göra mat så det får bli varma mackor,tur att jag har en karl som är nöjd me det han får...;))) Glad är jag för det!!

Skickar en stor KRAAAAM genom cyber rymden till er alla fina,myyyspys på er!!!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina muggar :)

    Ha en trevlig dag :)

    SvaraRadera
  2. Så länge sen jag kikade in,,jag vet,,ville bara sända en ♥ kram

    SvaraRadera
  3. Hej på dig.
    Kul att du är tillbax :)
    Fina muggar du har fått.
    Må så gott.
    Kram Pernilla♥

    SvaraRadera