Presenter....;))

En ny dag,med nya möjligheter...;)) Min dag blir i soffan för vila för guuud så trött jag är och kroppen värker som bara faaaan...Jag hade ett litet kalas igår för min svärmor med man och svägerskan med dotter å det var sååå mysigt och roligt...;))) Så nu ska ni få se vad jag fick av dom...;)))
 Tyvärr blev bilden suddig,men den här sööööta påskgruppen hade svärmora gjort,den minsta jag sett...;))

En korg fullt med mysiga saker,en teburk,en kökshandduk,teer en gosig filt...m.m.....
En läcker rosa blomlåda med både blomjord,fröer och en påsklilja...Så nu kan jag sååå ännu mer och den ska nog få stå i köksfönstret och lysa upp....;))))

Äääälskar presenter och på Lördag fortsätter det...;)))

KRAAAM på er finingar och hoppas ni får en underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar