ÄNTLIGEN

Nu har han äntligen kommit till världen den lilla pojken som vi väntat på så länge....För första ggn blev det en liten fis med mycket hår å mörkt...;)) Mina tre grabbar hade knappt nå hår å lika så mina två större barnbarn...Men nu så kom det en som är lik sin mamma i färgerna å det ska bli kul att se om han blir brunögd oxå som sin mamma...;)) En liten helt underbar å så himmelskt söt liten pojk,om jag är lycklig,ja det kan ni tro...Japp å jag kan nu titulera mig som farmor till tre underbaringar....;))))



Ser ni....;)) Här ligger han i babynestet som jag sydde...


En väldigt glad storasyster,ja nu blev hon verkligen stor farmors prinsessa...;)


Åh här sitter ju självaste farmor'n med det lilla gohjärtat..

Ha en skön fortsättning på Söndagen nu för imorr'n är det Måndag igen å jag får vila...;))
Pööööössss!!

1 kommentar:

  1. Ett stort GRATTIS! till nya barnbarnet.
    Välkommen till världen lilla gosse.
    Kram ♥

    SvaraRadera