Varför inte

 Lite vackra vårblommor i köket,inte för att jag vill ha eller har vårkänningar än...Den tiden kommer oxå..Utan bara för att dom är så vackra..:))
Å dessutom i en gammal träbunke eller vad jag ska kalla den,så blir det ju ännu vackrare...Eller va säger ni om gamla saker och växter...;))

Förhoppningsvis så drar jag å syrran till Växbo ikväll över helgen för lite mys och för att hjälpa föräldrarna...Ja den tiden har nu kommit då jag känner att jag behöver hjälpa dom,inte för att dom kräver det eller säger det (dom har aldrig varit såna)....Utan för att dom är värda att tas hand om ibland.ja dom börjar bli gamla och ingen av dom är speciellt pigg....Jag och mina syskon har fått så mycket stöttning och hjälp genom åren och jag som mest när grabbarna var små,som ensamstående mamma till tre kunde det ibland bli förbannat jobbigt...Så det här är mitt sätt som tack för all hjälp å stöttning...:)))
Ha en underbar Fredag nu finingar,så syns vi

PS!!! JAG HÅLLER PÅ ATT FIXA OM PÅ BLOGGEN SÅ NI FÅR URSÄKTA OM DET ÄR RÖRIGT ETT TAG

1 kommentar:

  1. Din gamla träbunke passar perfekt till blommorna. Jag älskar gamla saker..

    Kram Maidi

    SvaraRadera